Placky z červené čočky

Placky z červené čočky

Tyto placičky jsou velmi univerzální – hodí se jak na svačinu, nebo snídani, tak i na lehčí oběd nebo večeři, ideálně v kombinaci s teplou polévkou. Pokud vyrážíte na cesty, je to taky možnost, jak mít s sebou chutné a kvalitní jídlo do krabičky. 

Číst dál

Jáhlový nákyp s tvarohem a sezónním ovocem

Jáhlový nákyp s tvarohem a sezónním ovocem

Hledáte dezert, který by bez výčitek mohl představovat i alternativu zdravé a plnohodnotné svačiny? Tento recept totiž zasytí a taky dodá potřebné živiny a energii. Je to taky výborná alternativa v případě že chcete, nebo musíte, ve stravě omezovat lepek. Jáhly vám zpestří jídelníček například

Číst dál

Pomazánka z medvědího česneku s klíčenou vojtěškou

Pomazánka z medvědího česneku s klíčenou vojtěškou

Pomazánka z medvědího česneku s klíčenou vojtěškou Ingredience: Pesto z medvědího česneku: Svazek medvědího česneku, nasekaného na menší kousky 2 lžíce panenského olivového oleje lisovaného za studena Hrst slunečnicových, nebo dýňových semínek, (předem namočit na pár hodin) sůl Dle chuti buď tvaroh, nebo

Číst dál

Jarní koláč z rebarbory

Jarní koláč z rebarbory

Recept slouží výborně jako zdravější alternativa klasických dezertů – obsahuje totiž celozrnnou mouku s vyšším obsahem vlákniny, která víc zasytí a zároveň má nižší glykemický index, než je tomu u klasické hladké mouky. Navíc je tady i vyšší obsah bílkovin, díky použité pohankové mouce

Číst dál