Snídaňové mungo placky

Snídaňové mungo placky

Mungo placky jsou výbornou alternativou k běžné snídani – a nebojte se, příprava zabere chvilku. Připravíte si pár placek ke snídani a zbytek těsta můžete uložit do lednice na později. Je to velmi výživné jídlo, plné bílkovin, a navíc v kombinaci s obilovinou získáváme kompletní aminokyselinové

Číst dál

Špalda s cizrnou a radicchiem

Špalda s cizrnou a radicchiem

Hledáte inspiraci pro jarní recept, který bude po zimě víc odlehčený? Výborně – zkuste tento cizrnový recept se špaldou a netradiční červenou čekankou – radicchio. Je to recept inspirovaný středomořskou kuchyní, nechte si chutnat. 😊 Ingredience: 200 g špaldy (předem namočené, ideálně

Číst dál

Fazolové brownies s arónií a kakaovými boby

Lýdia Pokorná - fazolové brownies s arónií a kakaovými boby

Jak použít luštěniny v kuchyni? A že se s nimi dá kouzlit i v dezertech? S použitím luštěnin v klasických dezertech vytvoříte zdravou alternativu ke klasickým dezertům, kterou můžete bez problému použít i jako chytrou svačinku plnou bílkovin. Takovou alternativou pak můžete přirozeně omezovat konzumaci cukru. Doplněním zahřívajícího koření

Číst dál

Podzimní dýňový salát s fazolkami černé oko

Podzimní dýňový salát s fazolkami černé oko

Toto jídlo je ideální pro podzimní chladnější večery, kdy je lepší do kuchyně zařazovat teplé a výživné pokrmy. Dýně je královnou podzimu, proto nesmí chybět v kuchyni – u nás je velmi oblíbená a často z ní vařím polévky, curry, nebo jen peču. Schválně je

Číst dál